Wyświetleń: 3232
Franczyza

Własna Pierogarnia to sprawdzony pomysł na biznes, który przynosi zysk.

Na powodzenie poszczególnych restauracji składają się  potrawy przygotowywane na bieżąco (głównie pierogi), klimatyczny wystrój, świetne lokalizacje oraz rozsądna ocena potencjału franczyzobiorcy.

Pierogarnia Stary Młyn stawia na sprawdzone, tradycyjne receptury, które ciągle są udoskonalane, natomiast menu jest na bieżąco dostosowywane do upodobań gości.

W Pierogarni serwowane są tradycyjne dania, które pamiętamy z rodzinnych domów.

 

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

 

* pomoc w poszukiwania lokalu, negocjowanie ceny czynszu

* pomoc w realizacji inwestycji i wyposażeniu lokalu

* projekt architektoniczny - wykorzystanie sprawdzonej wizualizacji

* rabaty wynegocjowane przez franczyzodawcę u dostawców usług i półproduktów

* szkolenia, konsultacje, doradztwo, itp.

* pomoc w rekrutacji personelu

* asysta franczyzodawcy podczas pierwszych dni otwarcia nowej Pierogarni Stary Młyn

* wyłączność terytorialna dla Franczyzobiorcy

* wsparcie w "pierogowym" menu

* przejrzyste zasady rozliczeń finansowych

* korzyści z działań marketingowych, prowadzonych przez franczyzodawcę na skalęnieosiągalną dla pojedynczego lokalu

* stabilność działania – umowa franczyzowa zawierana jest na okres 6 lat, z możliwością jej przedłużenia

 

Koszt inwestycji: 

 

* 350-600 tys. zł  (2,5-3 tys.zł za 1 m2 lokalu) -  koszt związany z otwarciem restauracji, w zależności od rozmiarów lokalu oraz nakładu prac potrzebnych na przystosowanie go do odpowiednich standardów

 * opłata wstępna - 17,5 tys. zł netto

* projekt technologiczny kuchni i aranżacja lokalu - 110 zł/m2

* opłata franczyzowa - 7 % od obrotu miesięcznie

 

Wymagania lokalowe:

 

* miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców

* dobre umiejscowienie lokalu (pow. min. 120 m2, w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta

* tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu na okres min. 6 lat Franczyzobiorcy